Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

بازدید از مجموعه دامپروری رنجبران

بازدید از مجموعه دامپروری رنجبران

گزارش بازدید از مجموعه دامپروری رنجبران توسط شرکت مینوویت در سال 1400 واقع در اسلامشهر تهیه شده است.

در این ویدیو مطالب و نکات کلیدی در رابطه با مدیریت صحیح تغذیه، مدیریت آخور و نکات طلایی در رابطه با سیلو توسط مهندسین فعال در این دامداری بیان می شود.

دامداری رنجبران شامل 3850 رأس دام بوده که 1600 رأس از آن را گاو های شیری هستند. مساحت تقریبی این دامداری و زمین های کشت اطراف حدود 20 هکتار است.

کارخانه خوراک در این دامداری کاملا به صورت اتوماسیون بوده و طبق فرمول های مورد استفاده در این مجموعه، اقلام بعد از توزین بارگیری شده و داخل هاپرها ریخته می شود.

اقلام مورد استفاده در خوراک دام های این مجموعه شامل، جو، ذرت، کنجاله سویا، کنجاله کلزا، و مکمل های ویتامینه و معدنی است.

استفاده از اقلام با کیفیت بر سلامت گله، تولیدات دام ها و در نهایت افزایش سودهی تاثیر به سزایی دارد.

به طور کلی استفاده از اقلام با کیفیت در تغذیه دام و استفاده از مکمل های دامی به ویژه در گروه های حساس مانند گروه های پرتولید و انتظار زایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

سیلو در این دامداری به صورت سیلوی خندقی است البته قابل توجه است که هزینه احداث این نوع سیلو جهت نگهداری سیلاژ ذرت از سیلو های روی زمینی بیشتر است. از مهمترین موارد مورد بررسی در کیفیت سیلاژ ذرت می توان به میزان دان ذرت موجود در سیلاژ و رطوبت آن اشاره کرد.

با مدیریت صحیح آخور و حفظ نسبت و اندازه مناسب اقلام می توان در جهت افزایش بهبود گله و افزایش سوددهی قدم برداشت.

شما می توانید برای مشاهده بازدیدهای بیشتر و فیلم های آموزشی به بخش ویدئو در سایت مینوویت مراجعه نمایید.
مفتخریم توانسته ایم طی چندین سال از طریق ارسال مکمل های ویتامینه و معدنی دام و همکاری با مجموعه دامپروری های متعدد در سطح ایران کنار هم میهنان عزیزمان باشیم.

با شما همراهیم

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا