Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

بازدید از کشت و صنعت هزار جلفا

بازدید از کشت و صنعت هزار جلفا

این بازدید توسط شرکت مکمل سازی مینوویت در سال 1400 از مجموعه کشت و صنعت هزارجلفا صورت گرفته است

کشت و صنعت هزار جلفا با حدود 800 هکتار زمین زراعی و 26 هکتار دامداری در منطقه آبیک قزوین واقع شده است.

جناب آقای مهندس محسن خودکار مدیریت این مجموعه را بر عهده داشته و علاوه بر فعالیت های کشاورزی این مجموعه، حدود 105 تن شیر توسط بخش دامداری این مجموعه در روز تولید می شود.

این مجموعه در سال 1354 توسط خانواده افضلیان و رضایی خریداری شده است و تا به امروز با مدیریت صحیح و استفاده از افراد با تجربه تاکنون به فعالیت خود ادامه داده و در حال حاضر برنامه توسعه نیز در پیش دارند.

بخش دامداری این مجموعه شامل 7500 رأس گاو و گوساله به طور کلی و 3200 رأس دام مولد، و حدود 2900 رأس در بخش گاو شیری بوده و طرح های توسعه نیز در پیش دارند.

این مجموعه شامل دو انبار یکی برای نگهداری مواد افزودن در کنسانتره از جمله مکمل ها و یک انبار برای نگهداری اقلام است.

علاوه بر این سیلوهای بزرگ ذخیره غلات  در این مجموعه نیز در حفظ و نگهداری مواد غذایی از بارندگی و کاهش احتمال کپک زدگی موثر هستند.

غلات به صورت اتوماتیک وارد بخش آسیاب شده و برای تولید خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد.

دقت در انتخاب اقلام مورد استفاده در خوراک دام، افزودنی ها و به ویژه مکمل های ویتامینه معدنی و همچنین دقت و استفاده از تجربیات کارشناسان در انتخاب و تهیه بهترین نژاد ها و بهترین اسپرم ها در این دامداری، اهدافی مانند افزایش بازدهی، سلامت و ماندگاری دام را میسر می سازد.

مفتخر هستیم توانسته ایم طی چندین سال از طریق ارسال مکمل های ویتامینه و معدنی برای دامداری های بزرگ در کنار هم میهنان عزیزمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا